Välkommen till min blogg!

Här fortsätter jag sybloggandet som påbörjats under adressen http://vilde-valdemar.blogspot.com/

Namnet "hippii" ska jag inte ta åt mig äran för själv, det är nämligen det min treåring kallad sig själv innan han lärde sig sitt namn (två i:n på slutet för det är där betoningen ligger).

fredag 30 september 2011

Härligt höstiga färger

Brunt, gult, orange.... Är det inte ljuvliga färgkombinationer!!! Jag älskar det! Och så här på höstkanten så känns de ju ännu mer aktuella. Det fantastiska elefanttyget kommer från Strömmingdesign (I LOVE IT!!!), och själva byxorna i sig är en beställning. Setet med singoallan och muddbyxorna är till dottern min. Klövertyget kommer från Mjuka Tyger och den randiga trikån från E-slöjd. Singoallamönstret har jag fått av Jenny som har bloggen ONOMAK. Elefanttyget har jag också hemma i rött och blått. Näst på tur i den färgställningen är en tröja till sonen. Inser att många plagg till honom är färdigställda men ej bloggade om. Hinner aldrig fota de kläderna innan de behöver användas och däremellan ligger de i tvättkorgen! :)
Och så några livebilder på lilla damen!





För övrigt så sys det för fullt till hantverksmarknad i början av november och till stora grabben här hemma. Så håll utkik så ska jag försöka uppdatera så snart jag kan!

3 kommentarer: