Välkommen till min blogg!

Här fortsätter jag sybloggandet som påbörjats under adressen http://vilde-valdemar.blogspot.com/

Namnet "hippii" ska jag inte ta åt mig äran för själv, det är nämligen det min treåring kallad sig själv innan han lärde sig sitt namn (två i:n på slutet för det är där betoningen ligger).

tisdag 5 oktober 2010

Till storasyster

Så var då syskonbeställningen fullbordad. Sist ut är storasysterns kläder. En raglanärmad tunika i uggleltyg från Znok design och lite puff i ärmsluten. Liksom brödernas kläder har även tunikan fått en ficka i turkos frotté från Mjuka tyger. Till detta ett par turkosa tights i turkos interlock från JNY Design, därifrån även den vita interlocken kommer. Så nu är det bara att hoppas att kläderna skall passa och falla i smaken.

2 kommentarer:

  1. Hur fint som helst!! Underbara färger, bara älskar dessa ugglor!

    SvaraRadera
  2. Snyggt set å kul detalj med fickan!

    SvaraRadera